2011年10月16日 星期日

樂PAD,將SD CARD位置改為真正SD卡的PATH

樂PAD的最初設定的SD_CARD是MAP去內存(INTERNAL STORAGE)
如果你是2G版本的樂PAD,大概有1G可以用,最初設定的真正SD CARD只用來儲存歌及MOVIE等,筆者買了一張TDK CLASS 10的16GMICRO SD CARD,用了以下方法將內存MAP到MICRO SD CARD的路徑。

請參考以下方法:
1. ROOT 機,請參考我之前的文章
2.下載ROOT EXPLORER
4.autostart.sh複製到 /data/opt/ 目錄下(是機本身ROM記憶體,不是內置INTERNAL STORAGE也不是SD CARD
5.
用ROOT EXPLORER灠覽器裏面長按這個檔出來的功能表選許可權全打鉤;
6.  然後再長按這個檔選所有者,兩個下拉都選root
7. 安裝autostart.APK,軟體本身沒有GUI,所以在桌面上是找不到程式圖示的,在裝完該程式後的第一次重啟後,會彈出授權ROOT的請求,請選擇總是允許
8. 重啟,如果沒有效果,請重BOOT幾次就OK。

10 則留言:

  1. 佛爺,想問改完total ROM size 是多少? 我的有337MB only. Thx.

    回覆刪除
  2. 我用個國際ROM無改PARTITION既比例,同你一樣337MB,如果我有時間,會研究下大陸SITE有個1.8:0.2既簡體ROM,好似會多700M
    如果你懂LINUX既SHELL,有D大陸朋友話可以改/system/app既位置,會慳多70幾MB,但我未試過,唔知WORK唔WORK,希望對你有用,
    同埋你試下盡可能將D APP放係SD卡度RUN,亦都慳唔少,以上係我用左兩個禮拜樂PAD既心得,希望對你有幫助。

    回覆刪除
  3. Thx for your blog. Your blog help me a lot. But, My computer cannot detect the micro sd card in my pad (through usb 線)after doing the procedures above. Do u have similar situation?

    回覆刪除
  4. 正常,因為改左SD既LOCATION後,WINDOWS已不能正常認到USB裝置的位置。如果你要UPLOAD野到SD CARD,可以用一套叫WIFI FILE SHARE FREE的軟體,詳情如下:
    http://alfred2011.blogspot.com/2011/10/pad-file-sharing.html

    如果你真的要用回USB裝置,請移除個MOUNTING SCRIPT既FILE,再REBOOT,便可回復之前SETTING,WINDOWS可以像以前一樣認到你有兩個DRIVE。

    回覆刪除
  5. 我宜家實裝apps既位得270mb 係唔係用你呢個方法就可以加大,假如我日後轉第2張sd卡,係唔係要係果張到做多次

    回覆刪除
  6. 你講緊既270M係ROM SIZE定SD CARD SIZE,如果係ROM,除非你走去用個大陸ROM改過PARTITION,否則都只是337M,如果係SD CARD,就睇你張SD CARD大小。

    回覆刪除
  7. 咁你有咩方法可以裝多過337mb 定係唔夠位就剷apps

    回覆刪除
  8. 仲想問點轉預設瀏覽器?

    回覆刪除
  9. 如果你想多過337M,就刷個大陸朋友做的ROM,佢將DATA個PARTITION擴大到1.5G。不過我覺得337M夠用,而且覺得佢做個ROM好似有好多問題,再加上佢用簡体ROM,刷完後又要用番國際ROM UPDATE,所以無乜再研究,有時間先睇下點。
    而且ANDROID2.3 SUPPORT好多APP都可以放到SD CARD行,所以放係ROM度既野好少SIZE。
    海豚有個設定可以SET佢係預設,你搵下啦。

    回覆刪除
  10. 佛爺,因為我之前用開 2.1, 果時張 sd card 要界 partition 先可以 app2sd 咁… 唔似依家咁方便…
    請問依家洗唔洗界 sd card 先,定係用張空 card 之後照方法做就 ok?

    回覆刪除